.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

.: برای برداشته شدن پرده سیاه و مشاهده وبلاگ روی يکي از بنرهاي زير کلیک کنید :.

This Code Edited By : www.shookanet.mihanblog.com


بهترین مکانبرای تهیه ی وسایلمورد نیازتان
بهترین مکانبرای تهیه ی وسایلمورد نیازتان

 

ویگرکس بزرگ کننده آلت مردان تا 6 سانتیمتر یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی آلت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنسیی ، قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انزال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلت تناسلی به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است.
 افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسیی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

مکمل جنسیی VigRX دارای مواد غنی شده محرک جنسیی گیاهی (Aphrodiasiac Herbals) میباشد که برگرفته از فرهنگ ها و تمدن های کهن چین ، اروپا و آمریکای جنوبی برای درمان عقیمی ، تحریک فعالیت های جنسیی ، نگهداری حالت نعوظ آلت در هنگام نزدیکی و افزایش تعداد و تولید اسپرم های ترشحی در بیضهه ها بوده که سال های متمادی از آنها بهره گرفته میشده است. این مکمل اتساع عروقی (Vasodilation) نسوج پیرامونی آلت تناسلی را افزایش داده و از این طریق موجب بهبود و درمان مشکلات شریانی نظیر شقق پذیری آلت میگردد. از سوی دیگر بدون آنکه هیچگونه تاثیری در فشار خون سیستماتیک بدن داشته باشد ، شدت جریان خون را در سرخ رگ ها و سیاه رگ های مستقر در آلت تناسلی با تاثیر مستقیم بر سلول های اپیتلیال داخل عروقی (Epithelial Cells) بهبود می بخشد.
 این محصول توسط شرکت دارویی BioPack Limited کانادا که دارای پروانه تاسیس در زمینه تولیدات داویی صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا تحت شرایط کنترل کیفیت تولید (GMP) ساخته میگردد و در زمره محصولاتی قرار میگیرد که به شکل کمکی و مکمل دارای اثرات اضافی ذیل می باشد

افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسیی و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.
جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات VigRx:
 جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شقق پذیری آلت به شرح زیر است :
 هفته چهارم تا سی وشش هفته : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعوظ قرار ندارید ، الت دراز تر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.
 هفته نهم به بعد : اکنون زمانیکه آلت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلت در حالت نعوظ ، سایز اضافی آلت ، افزایش قدرت و لذت جنسیی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.

 

به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کپسول ویگاریکس یا ویگرکس,
ارسال توسط امین

قرص وياگراي قرمز (كانگورويي) قرص رد وياگرا با آخرين تكنولوژي روز دنيا از بهترين گياهان تقويت قوا براي آقايان تهيه گرديده است.

 اين مكمل باعث افزايش ۳۰ درصدي گردش خون در الـ.ـت مي شود كه موجب افزايش چشمگير سايز آلت (در طول و قطر) و باعث ايجاد نعوظ موثر و ماندگار مي گردد .
 اين قرص موجب پايداري نعوظ در كل زمان نزديكي شده و نيز باعث تقويت قواي جسمي و عمومي بدن ميشود . قرص رد وياگرا با آخرين تكنولوژي روز دنيا از بهترين گياهان تقويت قوا براي آقايان تهيه گرديده است.

مواد تشكيل دهنده اين محصول عبارت اند از جنسينگ كره اي ، جنسينگ ، خيار دريايي ، زعفران ، ولفبري و ديگر گياهان موثر و درمان كننده. تمامي افرادي كه داراي پروستات ، كوچكي و كوتاهي آلـ.ـت ، كم بودن ميزان اسپرم ، نرسيدن به نعــوظ موثر و افراد داراي افسردگي جنـ.ـسي و يا مشكلات حافظه مي باشند ميتوانند از اين مكمل گياهي استفاده نمايند.

 قرص وياگرا مورد تاييد بهداشت جهاني ميباشد و در كشورهاي اروپايي و امريكايي توزيع ميشود. لذت آمي-زش در هنگام مصرف تا ده برابر وضعيت بدون مصرف بالا ميرود. مطلب مهمتر آنكه به ادعاي كمپاني توليد كننده ، مصرف آن علاوه بر ايجاد لذت و مانگاري در بدن ، اثر آن حدود 168 ساعت در بدن شخص ميماند و نه تنها سايد افكتي (عوارض جانبي) ايجاد نميكند بلكه باعث ايجاد يك اركشن (ش-ق پذيري) قوي و ماندگار شده و سايز آل-ت را نيز افزايش ميدهد!

 اين مكمل بدون هيچگونه عوارض جانبي ناشي از استفاده قرصهاي مشابه نظير افزايش فشار خون ، سردرد ، استرس ، اشكال در ديد ، تشنگي و موارد مشابه ديگر ميباشد و به شما در ايجاد رابطه اي لذت بخش كمك شاياني مي نمايد.

 تعداد 10 عدد قرص به صورت آكبند و پلمپ داخل بسته هاي پاسپورتي و فلزي و ضد ضربه همراه با كاتالوگ فارسي و انگليسي مي باشد.

 لطفا هر قرص را با مقدار كافي آب ميل فرماييد.

برخي از امكانات و قابليت ها:
 افزايش سايز آلت و درمان زود انزالي مردان
 بدون عوارض جانبي
 اثرگذاري سريع
 ماندگاري تاثير در حدود 168 ساعت
 طبيعي با تاثيري فوق العاده

 » قیمت:  33,500 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:قرص وياگرا قرمز كانگورو,
ارسال توسط امین

لاغری سریع – 100% گیاهی- اورجینال آمریکا

کرم لاغری موضعی اسلیمینگ ژل محصول اورجینال آمریکا بوده و با تاثیر بر روی بافت های چربی کمک به ایجاد تراکم و در نهایت آب شدن چربی ها و نیز به کاهش سایز منجر می شود .

 این کرم لاغری به طور معجزه آسایی چربیهای ذخیره شده در پوست را کاهش می دهد و موجب افزایش سوخت و ساز چربی و در نتیجه لاغر شدن می گردد .
همچنین دفع مواد مضر متابولیک پوست را تسریع می نماید

این کرم لاغری در پوست نفوذ نموده و به طور موثر چربیها را می سوزاند ، مایعات و مواد زاید بدن را خشک می کند و به پوست استحکام می بخشد و پوستهای شل شده را جمع و سفت می نماید

 کرم لاغری اسلیمینگ ژل از عصاره جلبک دریایی و نیز ویتامینهای مورد نیاز پوست تهیه شده که نه تنها منجر به لاغری می شود بلکه ترکهای پوستی را که ناشی از چاقی و زایمان می باشند نیز بر طرف کرده و از افتادگی پوست در زمان لاغری جلوگیری می کند .

 با استفاده روزانه از این کرم در یک دوره یک ماهه شاهد کاهش 5 تا 8 کیلو از وزن و 2-4 سایز بدون بازگشت و بدون عوارض خواهید بود.

محصولی بی نظیر از کشور آمریکا

 از این محصول جهت لاغری شکم ، باسن ، پهلو ، رانها و بازوها می توانید استفاده نمائید بدون نیاز به بستن شال یا باند در موضع مورد نظر . فقط کافی است مقداری از کرم را در ناحیه مورد به مدت 5 دقیقه مالش داده تا کاملا جذب شود و سپس به باقی کارهای خود رسیدگی کنید .

» قیمت:  28,000 تومان




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:ژل لاغری کاملا گیاهی آمریکائی,
ارسال توسط امین

عطر dare me از جمله معطر ترین عطرهای زنانه میباشد که هر کسی را ترغیب به پرسش نام آن میکند با شکلی کلاسیک و فانتزی محصولی از کشور اسپانیا

 

مقدار مایع: 100ml

کشور سازنده: اسپانیا

مدل: زنانه
 
 » قیمت:  38,000 تومان

 

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:عطر درمی زنانه dare me perfume,
ارسال توسط امین

عطر dare me مردانه با رایحه ای دلنشین و جنس مخالف پسند معنی فارسی این نام "جرات من" میباشد با شکلی کلاسیک و فانتزی محصولی از کشور اسپانیا

 

مقدار مایع: 100mll

کشور سازنده: اسپانیا

مدل:  مردانه
 
 » قیمت:  38,000 تومان

 

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:عطر درمی مردانه dare me perfume,
ارسال توسط امین

کرم گیاهی اروس انگلیسی

( Eros Cream )
 تاخیر در انزال زودرس

کرم گیاهی اروس (Eros Cream) یک مکمل گیاهی ۱۰۰% طبیعی و سودمند ، بدون عوارض ، جدید ، موثر ، قوی و با فرمولاسیون پیشرفته است . این کرم محصول شرکت ساوی لابراتور جهانی     (Savoy Laboratories International) انگلیس میباشد که تمامی محصولات آن مخصوص آقایان است. این کرم فوق العاده ، موجب طولانی شدن مدت انجام عمل ج ن س ی و ایجاد دیرانزالی و نیز ضد عفونی نمودن ناحیه ج ن س ی می باشد.

کرم گیاهی اروس (Eros Cream) با بهره گیری از فرمول قوی گیاهی Herbal موجب افزایش قابل ملاحظه زمان انزال و لذت ج ن س ی شده و موجب افزایش رضایت ج ن س ی در شریک ج ن س ی و خود شما می شود.

کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پائین تر این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار از مزایای دیگر این کرم میباشد.

همچنین این کرم دارای میزان بالایی Vitamin E میباشد که از طریق پوست آلت جذب سلولهای (Corpora Covernosa) و اپیتلیال و بیضه میگردد.

این کرم دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای بین المللی از جمله FDA آمریکا ، GNP کانادا ، CE اتحادیه اروپا میباشد. همچنین این محصول لوح تقدیر Euro2008 را بخاطر تولید مکانیزاسیون (پیشرفته) و کیفیت برتر اتحادیه اروپا دریافت کرده است. قیمت ارزان این محصول نیز یکی دیگر از عوامل این افتخارات میباشد.

کرم اروس Eros کرمی نیمه فشرده است که هر ۱ عدد آن برای حدود ۱۵ بار در نظر گرفته شده است.

برخی از امکانات و قابلیتها (مزایای اروس Eros):

محصولی ۱۰۰% گیاهی ، سودمند ، بدون عوارض ، جدید ، موثر و پیشرفته
افزایش دهنده قوی مدت زمان نزدیکی و جلوگیری از انزال زودرس
افزایش میزان نعوذ (راست شدن آلت و شق پذیری) بصورت دلچسب و شیرین (افزایش نعوظ مختصر)
 بالا بردن بنیه و توان ج ن س ی (Sexual Stamina)
 درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی(Stress & Anxiety) ، به علت ایجاد اعتماد به نفس
کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پایین نسبت به محصولات مشابه
روش مصرف برای دریافت اثرات فوری و مقطعی قبل از آمیزش :
 توصیه میشود از این کرم ۵ الی ۱۰ دقیقه قبل از نزدیکی ابتدا آلت تناسلی خود را با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن یک لایه از کرم را بر روی تمامی قستهای آلت خود بکشید و در صورت امکان چند دقیقه مالش دهید تا کرم به خوبی جذب شود . این کرم پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه اثر  خواهد کرد.
 دوستان عزیز به یاد داشته باشید که : هیچ نمونه کرم گیاهی اروس (Eros Cream) ساخت آمریکا، استرالیا، هند و… وجود نداشته و تمامی موارد مدعی ساخت این کشورها کذب میباشد. این مکمل انحصارا و اصالتا ساخت آنگلستان وکمپانی ساوی لابراتوار جهانی(Savoy Laboratories International) انگلیس میباشد.

 بجای 48000 تومان با 35000 تومان صاحب 3 کرم شوید

 

» قیمت:  35,000 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کرم 3 عددی اروس انگلیسی,
ارسال توسط امین

Viamax power قهوه مردانه
 تركيبات اصلي اين محصول قهوه فوري ، آفروسودياك (داروي عامل مقوي غرايز جنـ.ـسـي)، پوره انگور ميباشد, تائيرات آن باعث تنظيم ترشح هورمون و افزايش ميل جنـ.ـسـي مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين قهوه 8 بسته اي براي شروع يك رابطه استفاده نمائيد اين قهوه را را آب جوش مخلوط نموده و 15 دقيقه قبل از شروع رابطه استفاده نمائيد.
 عملكرد اين قهوه بدين صورت مي باشد كه بعد از 15 دقيقه عضلات شما شل مي شود و شما را به طرف شريك خود سوق مي دهد، احساس داغي به شما مي دهد و شما را آماده مي كند تا با همسر خود رابطه زيبا و داغي داشته باشيد ، پس از آن احساس سرحالي عميقي به شما مي دهد.
 اين قهوه محصول آمريكا است ، داراي باركد آمريكا و داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعات آمريكا ميباشد. تاريخ توليد اين محصول سال 2010 مي باشد و تا سال 2013 تاريخ انقضا دارد .
 ما تضمين مي كنيم نتيجه واقعي را از اين محصول خواهيد داشت.
دستورات :
 تا 72 ساعت بعد از قهوه مجدد استفاده ننمائيد.

 لطفا از دسترس كودكان دوري نمائيد.

 در جاي خشك و خنك و دور از آفتاب نگهداري شود.
برخي از امكانات و قابليت ها:
 * تنظيم ترشح هورمون و افزايش ميل جنـ.ـسـي
 * احساس داغي و شل شدن اعضاي بدن
 * سرحالي و انرژي بالا پس از آن
 * ساخت آمريكا
 * داراي باركد آمريكا و داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعات آمريكا
 * تنها براي مردان استفاده مي شود
 * قهوه محرك در يك پك 8 بسته اي
 * تضمين كيفيت و تنيجه گيري محصول

 

» قیمت:  48,000 تومان

 

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:قهوه مکمل درمانی مردان viamax,
ارسال توسط امین

کرم روشن کننده و ضد چروک شتر مرغ



 1-لایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده،روشن کننده و ضدلک)شفاف کننده تضمینی رنگ پوست

 2. بهبود شبکه فبیری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیر اشباع

 3. صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن

 4-. کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)

5.قویترین برطرف کننده ترکهای بعد از زایمان و ترکهای چاقی لاغری

 6. ترمیم جای زخم، سوختگی، بخیه و مشکلات گوشت اضافه بخصوص روی صورت و شکم

 محصول کشور فرانسه>>> کمپانی پاریس کرم

2 عکس زیر نمونه ای از افرادی است که از کرم استفاده نموده اند>>> سمت چپ قبل از استفاده و سمت راست بعد از استفاده از کرم استریچ

 

 

 

اين کـرم از نظر فرمـولي بي همتاست که از ترکيبـــات جنسينـــگ
 و روغن شترمرغ و ويتامينهاي مختلف ساخته شده است. با استفـاده مرتب از اين کرم پوست صورت صـاف و روشـن مي شود
 و همچنيــن از بوجود آمدن چروک وسوزش پوست جلوگيري مي کند

 

وزن کرم 110 گرم میباشد که بهمراه این کرم یک صابون بینظیر شتر مرغ جهت شتسوی صورت از سوی شرکت پاریس کرم هدیه داده خواهد شد

 » قیمت:  19,800 تومان




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کرم شتر مرغ فرانسوی,
ارسال توسط امین

جدیدترین کرم ساخته شده کارخانه اینورما نسل جدید لارگو معروف به كينگ سايز محبوب ترين و قدرتمندترين محصول جهت درمان مشكلات جـ.نسي آقايان. كرم king size يكي از محبوب ترين و قدرتمندترين محصولاتي است كه جهت درمان مشكلات جنـ.سي در آقايان مورد استفاده قرار ميگيرد.
 اين كرم موضعي مزاياي زير را دارا ميباشد :
 افزايش اندازه عضو تناسـ.لي
 تسلط نسبي بر مدت زمان نزديكي
 افزايش گردش خون موضعي
 افزايش نعـ.وظ (شق پذيري) و افزايش نسبي ميل جنـ.سی و...

كرم کینگ سایز: بزرگ كننده و طويل كننده عضو تناسـ.لی آقايان با ايجاد تاخير در نعـ.وظ حجم كرم کینگ 40 ميلي مي باشد و ساخت كشور آلمان است. كرم کینگ سایز داراي شماره سريال و هولوگرام مخصوص شركت سازنده و تاریخ تولید و تاریخ انقضا مي باشد.
 توصيه : حدقل هر 12 ساعت يكبار استفاده شود. براي دريافت بهترين نتيجه و تكميل طول درمان توصيه مي شود حداقل سه تيوپ از اين كرم (هر 12 ساعت يكبار) استفاده شود .

 در نسل جدید لارگو یا همان کینگ سایز بر روی رفع مشکل زود انزا لی توجه ویژه ای شده است و بعد از استفاده از کرم کینگ سایز دیگر نیازی به مصرف هیچ اسپری یا قرص دیر انزا لی نمیباشد. نکته بسیار مهم در مصرف این محصولات این است که حتما قبل از نزدیکی نباید اثری از کرم روی سطح آلـ.ت باشد این مورد در تمام کرم ها و اسپری ها صدق میکند. برای این منظور قبل از نزدیکی باید آلـ.ت را با صابون که بهتر است صابون تمساح بزرگ کننده و ضد عفونی کننده آلـ.ت میباشد، شسته شود.( این صابون در همین فروشگاه موجود است) گزارشات اثبات شده و مشاهدات از تاثیر فوق العاده بهتر و بیشتر این محصول نسبت به محصولات قدیم و مشابه خبر میدهد. افزایش سایز در حدود 8 تا 12 سانتیمتر حجمی از اهداف تولید این محصول به شمار میرود که در غالب مشتری ها اتفاق افتاده است .

برخی از امکانات و قابلیتها:

 * جدیدترین کرم ساخته شده کارخانه اینورما
 * نسل جدید لارگو معروف به كينگ سايز
 * افزايش اندازه عضو تناسلي
 * طويل كننده عضو تناسـ.لی آقايان
 * تاثیر فوق العاده بهتر و بیشتر این محصول نسبت به محصولات قدیم و مشابه
 * ساخت كمپاني بسيار معتبر و مشهور اينورما آلمان (Inverma Germany) (مخصوص مردان)
 * افزایش سایز در حدود 8 تا 12 سانتیمتر حجمی
 * تاریخ تولید 2010/8 - تاریخ انقضا 2016/8

 

» قیمت:  28,000 تومان


 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کرم کینگ سایز king size,
ارسال توسط امین

بهترین قطره مکمل درمانی دوره ای سردی جنسی در سال 2010



اسپانيش جرمني دراپ مي تواند سبب افزايش انگيزه و تحريك جـ.ـنـ.ـسي شود ، احساس تمايل جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني او را بهبود بخشيده و زوجه را جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي آماده سازد. اين محصول اصل آلمان و بسيار غليظ و با كيفيت میباشد

شيوه مصرف : تنها كافي است مقداری از آن را در يك نوشيدني بريزيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. (فقط مخصوص مصرف بانوان) اثرات كامل اين مكمل 30 دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي با او داريد. (شروع اثرات قبل از نزديكي و اوج تاثير پس از تحريك توسط شما قابل مشاهده است.)

برخي از امكانات و قابليتها:
 
 روابط زناشويي بهتر ، زندگي شادابتر با حرارت بخشیدن فوق العاده به اشتیاق به رابطه در زوجه
 راه حلي طبيعي براي دستيابي به تعادل آميـ.ـزشي ( مخصوص زوجه)
 افزايش بنيه و بازيافت تمايل شدید به رابطه جـ.ـنــسـ.ـی
 پرخون گرديدن بافت كليتوريس(تنگ شدن آلت زنانه)
 كاهش فواصل بين هر نزديگي و زمان دستيابي به كلايمكس
 تقويت قدرت اورگاسم و سهل تر نمودن دستيابي به اورگاسم پي در پي
 بهبود كامل خشكي مهبل و لزج نمودن مجراي واژن بوسيله تشديد جريان خون
 تنظيم ترشح هورمونهاي جـ.ـنـ.ـسي جهت تعديل پاسخ اندام تنا.سلي زنانه به تحريك
 تنظيم مدت قائدگي

» قیمت:  28,500 تومان




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:جرمنی دراپ,
ارسال توسط امین
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 24704
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Google Pagerank, SEO tools