.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

.: برای برداشته شدن پرده سیاه و مشاهده وبلاگ روی يکي از بنرهاي زير کلیک کنید :.

This Code Edited By : www.shookanet.mihanblog.com


بهترین مکانبرای تهیه ی وسایلمورد نیازتان
بهترین مکانبرای تهیه ی وسایلمورد نیازتان

كرم پف صورت و گردن و ضد پيري مرواريد سياه
 

اين كرم ساخته شده از مواد طبيعي و دريايي و با امولسيون هاي تركيب شده به پوست كمك مي كند تا به آن حالت و پف دهد اين كرم پوست را نرم ، زيبا ، شاداب ، سفيد و روشن مي كند . توضيحي مختصر درباره پوست : پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشيد ، آلودگي هوا و گرد و غبار قرار ميگيرد كه مجموع اين عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهاي ملانين كه رنگدانه هاي پوست ميباشد را تغيير داده و رنگ آنها را كدر ، تيره و خسته نشان ميدهد ! و پوست را نيز به همين حالت در مي آورد حال اين كرم چه عملكردي دارند ؟ اين كرم تنها مواد لايه بردار بدون اسيد و شن ميباشد كه كار آن فقط برداشت سلولهاي مرده پوست شما و تميز كردن منافذ پوست ( توجه داشته باشيد منافذ را باز نمي كند ) جهت اكسيژن رساني و تهويه مي باشد چربي اضافه پوست كه در مواردي باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهاي گونه ها و پيشاني ميباشد را از بين ميبرد ! و همچنين باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست ميباشد و پوست صورت شما را صاف و تميز و لطيف ميكند .

كرم از راه منافذ پوست كه تميز و پاك شده اند وارد پوست شده و سلولهاي ملانين غير طبيعي ، كه بر اثر عوامل ذكر شده تغيير يافته اند را ميشكند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زيبا ، روشن ، شفاف و سفيد مي كند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ويتامينهاي موجود در آن تيرگي و چين و چروك دور چشم و مناطق به مرور كمتر و از بين ميبرد . جالب اينكه اين كرم آنتي باكتريال نيز مي باشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگيري كرده و ميتوان از آن بعنوان يك كرم روزانه نيز استفاده كرده و ديگر نيازي به هيچ كرم پودر يا پنكك نخواهيد داشت ! يك پك فوق العاده براي همه ، حتي آقايان ! بر گرفته ازاعماق دريا داراي 2 تاييديه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زيبايي كه اين كرم به شما ميدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود ميباليد . . .

 » قیمت:  28,500 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کرم پف صورت مروارید,
ارسال توسط امین

كرم 3كاره مار ضد چروك-ضد آكنه-سفيد كننده

حالت كشيدگي و صافي پوست و خاصيت ارتجاعي آن مديون بافت كلاژن و الاستين است كه مانند رشته هائي باقوام و استحكام هستند. با بالارفتن سن قدرت چسبندگي اين بافت كاهش مي يابد و در نتيجه پوست نيز سفتي و قوام خود را از دست مي دهد. در واقع پروتئين كلاژن از بروز چين و چروك جلوگيري مي كند و با مختل شدن كلاژن سازي پوست اين چروك ظاهر مي شوند. كرمهاي ضد چروك كه داراي كيفيت بالا هستند ضمن داشتن تركيباتي كه كلاژن سازي را تحريك مي كند ازوجود ويتامينهائي كه آنتي اكسيدان محسوب مي شوند نيز بهره مند است كه بهترين اين آنتي اكسيدانها ويتامين C و E مي باشد كه وظيفه خنثي كردن اثرات هجوم راديكالهاي آزاد بر پوست ما را برعهده دارند. استفاده از كرمهاي ضد چروك بسته به نياز پوست است و سن مشخصي براي استفاده از اين محصول نمي توان ذكر كرد.
 چين و چروك است را براي شما به ارمغان مي آورد
 توضيح اينكه اين محصول فقط مخصوص افرادي كه داري چين و چروي صورت ميباشند نميباشد بلكه جهت افرادي كه پوستي شاداب و بي عيب و نقص دارند نيز توصيه ميشود و براي اين افراد روند پيري پوست و ايجاد چين و چروك را به تاخير مي اندازد و شما براي مدت زماني بسيار طولاني داراي پوستي شاداب و بدون چين و چروك خواهيد بود
 

 

كرم ضد چروك بسيار قوي روغن مار بسيار فوق العاده ، علاوه بر اينكه يك ضد چروك بسيار قوي و با فرمولاسيوني بسيار جديد ميباشد داراي مواد موثر جهت شفافيت و آبرساني و درخشندگي پوست شما نيز ميباشد به طوري كه پوستي به شفافيت آينه خواهيد داشت بدون هيچ گونه چين و چروك و يا مشكلات ديگر ...

 اين محصول جزو جديدترين محصولات ضد چروك وجلوگيري از چروك صورت در دنيا ميباشد و جزو محصولاتي ميباشد كه صرفا جهت استفاده اروپا توليد گرديده است و با ديدگاه صادارت به كشورهاي جهان سوم عرضه نگرديده است بلكه مخصوص اروپا ميباشد و هم اكنون در بازار هاي روز دنيا همزمان با اين فروشگاه اين كرم درحال فروش ميباشد و جزو چند محصول بسيار جديد شركت دايت استاتيك diet esthetic ميباشد كه شما با مراجعه به سايت شركت خواهيد ديد كه اين كرم و كرم مرواريد و كرم طلا جزو محصولات بسيار جديدي ميباشد كه در صفحه اول سايت لابراتوار دايت استاتيك diet esthetic كه بزرگترين توليد كننده لوازم پزشكي زيبايي اروپاست به نمايش گذاشته شده است .
 » قیمت:  45,000 تومان




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کرم 3 کاره مـ,ـار,
ارسال توسط امین

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 
براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 
 لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
 سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
براي رفع بوي نامطبوع بدن
 لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث

» قیمت:  26,500 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:روشن کننده زیر بغل و کشاله ران,
ارسال توسط امین

قطره خوراكي اسپانيش دراپ ساخت اسپانیا با بارکد کشور اسپانیا ساخت 2011
 کاربرد محصول: تاثیری اعجاب انگیز در بانوان جهت آمادگی روحی و تحریک برای برقراری رابطه جــنـ.ـس

آثار اسپانیش دراپ 2011 (اصلی): روابط زناشویی بهترزندگی شادابتر، راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمـ.ـیـ.ـزشی ( مخصوص زوجه(افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمـ.ـیـ.ـزشی ؛ پرخون گردیدن بافت کلیتوریسس ؛ کاهش فواصل بین هر نزدیکی و زمان دستیابی به کلایمکس؛ تقویت قدرت اورکاسم و سهل تر نمودن دستیابی به اورکـ.ـاسم پی در پی ؛ ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هر نزدیکی؛ افزایش احتمال درمان بوسیله تنظیم و تقویت کل سامانه تولید مثلی زنانه ؛ بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای واژن بوسیله تشدید جریان خون ؛ فشردگی در حساسیت پذیری اندام تنـاسـلی زنانه و کاهش چیرگی تجربه های منفی در حافظه جنــ.ـسـ.ـی جهت تمایل بیشتر و لذت بالاتر هنگام مقاربت ؛ تنظیم ترشح هورمونهای جنــ.ـسـ.ـی جهت تعدیل پاسخ اندام تنا سلی زنانه به تحریک ؛ جمع کننده و ضدعفونی کننده دهانه و مجرای وااژن ؛ افزایش و سفت کردن بافت سینه ؛ تنظیم قائدگی و کوتاه نمودن آن.

با توجه به نوع عکس موجود بر روی جلد قسمتی از متنهای کناری را قرار میدهیم توجه کننید باید قوطی محصول اصل بصورت هولوگرام های استاری مملو باشند مانند عکس زیر

 

اسپنیش دراپ 2011 مایعی است که از نوعی حشره بنام کالامانا ساکن اسپانیا استخراج میشود. کالامانا های نر ، توسط اثر شیمیایی این مایع ، کالامانا های ماده را فریب داده و از آنها برای برقراری رابطه جنــ.ـسـ.ـی دعوت به عمل می آورند. این مایع هم اکنون در لابراتوآر های پیشرفته و در شرایط کاملاً استاندارد و استریل فرآوری و تغلیظ شده و برای استفاده به عنوان یک مکمل جنــ.ـسـ.ـی آماده میشود. اسپانیش دراپ میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جنــ.ـسـ.ـی شود ، احساس تمایل جهت برقراری رابطه جنــ.ـسـ.ـی را در زوجه ایجاد کند و اوضاع روانی او را بهبود بخشیده و زوجه را جهت برقراری رابطه جنــ.ـسـ.ـی آماده سازد. بانوانی که به دلیل اختلال و ضعف قواي جنــ.ـسـ.ـی و شــهـ.ـوا ني ، نقصان و يا كاهش تحريك پذيري و نیز بی میلی جنــ.ـسـ.ـی كه عموما از كهولت، بي خوابي، ضعف توانايي تمركز ،كمبود انرژي و همچنين كمبود هورمون بوجود آمده است جهت لذت بردن از بر قراری ارتباط جنــ.ـسـ.ـی می توانند از این مکمل استفاده نمایند.

شیوه مصرف : با توجه به کیفیت این محصول کافی است تنها 5 قطره از این مایع به همراه نوشیدنی توسط همسر شما میل شود تا پس از مصرف ، شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید.(فقط مخصوص مصرف بانوان) اثرات کامل این مکمل 30 دقیقه پس از مصرف نمایان میشود.به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک جنــ.ـسـ.ـی در آقایان استفاده نکنید.این قطره هیچگونه آثار منفی در زوجین ندارد و میتوانید با خیال آسوده از آن بهره ببرید.

این محصول به شرط  اسپانیائی بودن ارسال میشود و هرگونه نارضایتی و عدم رضایت مشتری توسط شرکت ما جبران میشود

برخی از امکانات و قابلیتها محصول:


 محصول 2011 و و ساخت اسپانیا و جدید می باشد
 تا کنون به هیچ فروشگاه دیگری ارائه ننموده ایم
 تنها با 5 قطره می تواند تاثیر اعجاب آور آن را ببینید
 اسپانیش دراپ میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جنــ.ـسـ.ـی خانمها شود
 احساس تمایل جهت برقراری رابطه را در زوجه ایجاد کند و اوضاع روانی اورا بهبود بخشد
 هر بطری از اسپانیش دراپ محتوی 20میلی لیتر از مایع مذکور می باشد.
 محصولي اورجينال از كشور اسپانیا
 بدون هیچ گونه عوارض جانبی
 تاثیر پذیری فوق العاده قوی نسبت به محصول قبلی آن
 » قیمت:  65,000 تومان




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:اسپانیش دراپ 2011 ,
ارسال توسط امین

 

ست کامل طلائی و معجزه گر روغن و کرم آلوئه ورا

لوسیون و کرم موجود در این پکیج به پوست شما طراوت غیر قابل وصفی میبخشد که موجب شادابی و روشن و براق شدن پوست شما و آثار و کلیه ناهمواری های پوستی شما را بهبود میبخشد محصولی از کمپانی ایتالیا

آثار این محصول:

آلوئه ورا در حفظ رطوبت پوست در پوستهاي خشك كمك كننده است. بعلاوه تركيبات آن در بهبود آثار سوختگي، اثرات ضد التهابي و كاهش اسكار ناشي از زخمها مفيد است.

این معجزه گر خواص ضد لک ، ضد جوش ، آگنه ، چروک ، گوشت اضافه و آفتاب سوختگی و ضد عفونی کننده دارد

ویتامین های موجود در آلوورا A ، B1 ،B2 ، B6 ،B12 ،C ، E و فولیک اسید ونیاسین می باشد

هر 21 الی 28 روز پوست جدید جایگزین پوست قدیمی می شود آلوورا می تواند منبعی غنی از مواد سازنده را به شما ارائه کند که همواره پوستی سالم وشاداب داشته باشید وبا اثرات پیری پوست مقابله کنید

آلوورا الیتام بخش سوختگی ها ، بریدگیها ، پارگیها ، خراشها وسوزش خفیف پوست می باشد .

فوايد گياه آلوورا (صبر زرد ) بر پوست :

 1- مفيد براي پوستهاي خشك
 2- كمك در بهبود سوختگي، گزش حشرات، تاولها و واكنشهاي حساسيتي
 3- كمك به حفظ سلامت پوست
 4- كمك به حفظ قوام پوست
 5- روغن آلوئه ورا پوست خشك را براق و درخشنده كند
 6- كمك به درمان اگزما، سوختگي، پسوريازيس، التهابهاي پوستي و زخمها
 7- كاربرد عالي در حفظ رطوبت پوست و افزايش خاصيت انعطاف پذيري با اكسيژن رساني به سلولهاي كه باعث افزايش استحكام و قدرت بافت سازي مي شود.

 » قیمت:  44,500 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:پکیج معجزه گر زیبائی آلوورا,
ارسال توسط امین

مگنا آر ایکس بزرگ کننده آلت مردان محصول آمریکا
افزايش طول آلت مردان تا 7 سانتيمتر و كلفتي آلت تا 2 سانتيمتر با +Magna RX 

آيا تا به حال سايز آلت شما افزايش پيدا نكرده و قرص و كرم ها بي نتيجه بوده است؟

آيا تا الان قرص ها و كرم هاي بسياري براي افزايش سايز آلت خود امتحان كرده ايد؟

جديدترين و موثر ترين محصول دنيا با نام مگنا آر ايكس شما را نا اميد نخواهد كرد

محصولي صد در صد گياهي و موثر و بي رقيب در افزايش سايز آلت مردان

تنها مگنا آر ايكس نوع آمريكايي اصلي را مصرف كنيد و نتيجه بگيريد

در سراسر جهان تا كنون هيچ دارويي مشابه مگنا آر ايكس+ معرفي نشده و اين تنها فرمول كشف شده كه قادر است  هر نوع آلتي را از نظر سايز ، طول و ضخامت و كلفتي به شكلي دائمي، سريع ، آسان بي خطر و بدون هر گونه مشكلي افزايش داده و باعث بهبود وضعيت نعوظ و سفتي آلت در هنگام تحريك جنسي شود و بتواند از انزال زود رس جلوگيري نموده و باعث افزايش زمان مقاربت گردد.

شما بيشتر از آن چيزي كه فكر مي كنيد بدست خواهيد آورد!

 مگنا آر ايكس+ (+Magna RX) كار بزرگ كردن آلت تناسلي مردان را خيلي سريع و آسان و به شكل غير قابل باوري انجام مي دهد. پزشكان بزرگتر و حجيم تر و سفت و سخت تر شدن آلت تناسلي مردان را امري كاملا ممكن و انجام شدني مي دانند. بسيار حيرت زده مي شويد وقتي كه فقط در عرض زمان كوتاه چند هفته اي شاهد افزايش حجم و طول آلت تناسلي خود شويد به نحوي كه تا قبل از استفاده از مگنا آر ايكس+ اورجينال هيچ گاه تجربه نكرده ايد. به جرات ميتوان ادعا كرد كه در دنيا تنها قرصهاي گياهي مگنا آر ايكس+ انحصارا داراي فرمولي براي پروسه فعال سازي و رشد آلت مردان و همچنين بيشتر كردن ميل جنسي و افزايش زمان نزديكي براي رسيدن به اوج ارگاسم واقعي ميباشد .

 

به ادامه ی مطلب بروید

» قیمت:  135,000 تومان



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:مگنا آر ایکس محصول آمریکا,
ارسال توسط امین

کپسول شارک بلو بهترین و جدیدترین محصول آمریکا برای تقویت بنیه جنسی آقایان و درمان شلی آلت و انزال زود رس این محصول جزء پرفروشترین محصولات مشابه در اروپا و آسیای شرقی برای درمان مشکلات ناتوانی مردان بوده است و کیفیت بسار بالائی دارد این محصول توسط کمپانی دلتا پارس 100 درصد تضمین میشود و پیشنهاد میکنیم از کیفیت این محصول فوق العاده بهره لازم را ببرید

کپسول شارک بلو یک ترکیب انرژی زای قوی است که بر اساس اصیل ترین دستورالعمل های شرکت mmc آمریکا تهیه شده است. این دارو شامل بسیاری از گیاهان چینی و جنگل های آمازون شناخته شده و گیاهان دارویی است که با بهترین تکنولوژی با هم ترکیب شده اند و باعث اثربخشی موثرتر و سریع تر در انسجام و تنظیم قوای ایمنی بدن و افزایش قوای جسمانی و نیز ایجاد حس جوانی می شود و در افزایش میل جنـ.ـسی بسیار موثر است.

رموارد مصرف: کلیه خستگی های ناشی از ضعف جسمی و روانی و ناتوانی نعوظ حین رابطه و درمان انزال زود رس . میزان و طریقه مصرف: 2 ساعت قبل از رابطه یک کپسول را با آب ولرم میل نمائید . تعداد کپسول های مصرفی در طول هفته نباید بیش از 5 عدد شود . میزان مصرف در یك دوره درمان 8 الی 16 كپسول میباشد. این محصول در بسته بندی 8 عددی عرضه میگردد. این محصول از شرکت mme usa medicul می باشد که سازنده کپسول های مکس من و اریناتال نیز می باشد اما کیفیت و نتیجه گیری این محصول بیشتر از سایر محصولات قدیمی این محصول می باشد
 » قیمت:  45,000 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کپسول usa شارک بلو مردان,
ارسال توسط امین


کرم بزرگ کننده آلت مردان لارج سایز

 کرم بزرگ کننده آلت مردان لارج سایز 100% گیاهی با هولوگرام طلائی

 حجم دهنده و بزرگ كننده طول آلت تناسلي تا 5 سانتیمتر طول و افزایش قطر تا 1.5 برابر سایز کنونی
اين ژل با فرمولي جديد و عصاره هاي طبيعي و گياهي مخصوص آقايان كه محرك بسيار قوي براي اعمال جنسي آنهاست،  بزرگ كننده و حجم دهنده آلت تناسلي است

 مدت نعوظ را حتي تا بعد از رابطه جنسي افزايش مي دهد و طولاني مي كند ، چرخش خون و فعاليت سيستم خوني را سريع تر مي كند و  تحريك كننده بسيار قوي و با دوامي مي باشد .

 

طرز استفاده : روزي دوبار صبح و شب اين ژل را عمودي و افقي به محل مورد نظر بماليد و ماساژ دهيد . طول درمان آن روي جدول به مدت 8 الي 12 هفته مي باشد. بعد طی دوران درمان تاثیر معجزه گر آن شما را متعجب خواهد نمود صد درصد اصل و ضمانت جواب دهی

 برخي از امكانات و قابليتها:
  حجم دهنده
  طويل كننده
  افزايش مدت نعوظ
  افزايش ميل جنسي و تحريك كننده قوي

» قیمت:  23,900 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:کرم مردانه لارج سایز,
ارسال توسط امین

تنگ کننده مهبل و افزایش میل جنسی و ضد باکتری و تمیز کننده دستگاه تناسلی بانوان

این صابون با ترکیبی از کیاهان طبیعی و عصاره گیاه بابونه منطقه حساس بانوان را عمیقا و بدون هیچ آثاری تمیز و پاکیزه نگه میدارد این صابون رطوبت پوست و بالانس منطقه حساس زنانه را نگه میدارد و پوست را از باکتریهای مسبب خارش و التهاب و بوی بد پاکسازی نموده و عظلات منتطقه مهبل را تنگ و سفت نگه میدارد با استفاده از این صابون بوئی خوش و رابطه زیبائی را به خود و همسرتان هدیه دهید

 علاوه بر خواص بالا این صابون جهت جلوگیری از بوی بد و همنین کشنده باکتریها بعد از پریود و ایجاد بوی مطبوع با رایحه گلهای طبیعی و پاک کننده و ضد عفونی کننده بدن می باشد و باعث منقبض شدن مهبل می گردد.

طریقه مصرف : برای استفاده از این صابون کف صابون را به مدت ۳ – ۵ دقیقه در داخل و دور عضو تناسلی زنان گذاشته قرار داده و سپس با آب ولرم  بشوئید . برای نتیجه بهتر روزی دوبار استفاده گردد .

» قیمت:  18,000 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:تنگ کننده مهبل زنان,
ارسال توسط امین

از آنجا كه رفع مشكلات دور چشم همواره يكي از مهمترين اهداف سازندگان فرآورده هاي آرايشي بهداشتي بوده است، فرآورده هاي دور چشم در اشكال مختلف به بازار ارائه شده اند. سرم ها نسل جديد فرآورده ها آرايشي - بهداشتي هستند كه به علت سرعت و قدرت اثر از ساير فرآورده هاي آرايشي بهداشتي متمايز مي باشند. در ساخت فرمولاسيون اين فرآورده
 ها از مواد بسيار موثر و با خلوص بالا استفاده مي شود.


 سرم تخصصي دور چشم با ساختاري سبك، فاقد چربي، الكل و اسانس به گونه اي طراحي شده است كه طي يك دوره درماني كوتاه آثار فوق العاده اي در جهت رفع مشكلات ذكر شده در ناحيه دور چشم از خود نشان دهد. سرعت بالاي جذب و استفاده از پپتيد هاي خاص كه اثرات كلينيكي آنها به اثبات رسيده است، باعث شده است كه اين سرم مراقبت ويژه اي از ناحيه دور چشم انجام دهد و اثرات مثبت آن به وضوح قابل رؤيت باشد.


پپتيدها پروتئين هاي كوچكي هستند كه از مقدار كمي اسيدآمينه ( 15-2 عدد ) ساخته شده اند و به علت كوچكي داراي قدرت نفوذ زيادي مي باشند و به سرعت از لايه هاي پوست عبور مي كنند و به داخل سلولهاي درم راه مي يابند. اين مواد فرايند هاي درون سلولي را تحت تأثير قرار مي دهند و آثار متعددي از خود بروز مي دهند. از آنجا كه اين پپتيدها شبيه مواد طبيعي موجود در سلولها مي باشند عوارض جانبي مواد شيميايي را ندارند و همانند مواد طبيعي داخل بدن عمل مي نمايند.


مزايا:
مناسب براي انواع پوست، بسته بندي در واحدهاي كوچك براي حفظ تازگي و بهره مندي از حداكثر كارايي
 افزايش اثربخشي اين سرم در رفع سياهي و چروك دور چشم
 استفاده همزمان از پالمتوئيل تتراپپتيد 3، عصاره بيربري و ويتامين C
 تسريع ساخت كلاژن و آلاستين و جلوگيري از تخريب آن ها



نحوه استفاده:
 روزي 2 بار پوست اطراف چشم را از آلودگي و باقي مانده مواد آرايشي پاك نماييد و مقدار چند قطره از سرم را به كمك نوك انگشت در ناحيه اطراف چشم قرار دهيد و با ضربات آرام در ناحيه مذكور پخش نماييد. براي جلوگيري از ورود محصول به داخل چشم هر بار مقادير كمي از سرم را به دور چشم منتقل نماييد و بعد از كمي خشك شدن، مقدار ديگر از محصول را اضافه نمايي

» قیمت:  35,000 تومان

 




تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:سرم دور چشم,
ارسال توسط امین
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 24700
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Google Pagerank, SEO tools